Iskanje
Nazaj na blog

Izdelava spletne strani: Kakšna je cena in kaj potrebujem?

Izdelava spletne strani: Kakšna je cena in kaj potrebujem?

V zadnjih desetletjih je digitalna tehnologija povsem prevzela sodoben svet.

Brez nje in brez spleta si ne znamo več predstavljati življenja – če dobro premislite, gotovo tudi sami veliko informacij poiščete na spletu. Zato je dobra spletna predstavitev podjetja eden ključnih elementov, kako pritegniti potencialne kupce, povečati prodajo in prepoznavnost znamke na spletu.

Izdelava spletne strani je osnovni korak, ki ga mora slej ko prej storiti vsako podjetje, ki želi utrditi lastno blagovno znamko in povečati dobiček.

Ampak kaj je spletna stran brez spletne trgovine – v času, ko se je veliko prodajnih aktivnosti iz fizičnega preselilo v digitalni svet, je nujna tudi izdelava spletne trgovine. Ta podjetju omogoča nemoteno poslovanje, strankam pa daje način, da lahko še enostavneje pridejo do svojih najljubših izdelkov in storitev.

Celoten projekt zahteva ne malo časa in tudi finančnih sredstev, zagotovilo za uspeh pa je premišljena izdelava spletne strani – cena je odvisna od zahtevnosti posameznih elementov spletne strani in se razlikuje od projekta do projekta, zato berite dalje, če želite izvedeti vse podrobnosti.


Kaj je spletna stran?

Izdelava spletne strani se začne z definiranjem tega, kaj je spletna stran in kakšen je njen namen.

Spletna stran je dokument z besedilom, ki se prikaže v posameznem spletnem brskalniku. Ima določeno tehnično in grafično podobo, na njej in na njenih funkcionalno povezanih podstraneh pa so prikazane različne multimedijske vsebine v obliki besedila, slik, zvočnih in video posnetkov, programov itd.

Namenu spletne strani je prilagojena tudi izdelava spletne strani – cena se tako spreminja glede na razvejanost njenih podstrani, ki določajo, kaj je spletna stran in kakšna je njena primarna naloga.

Največkrat gre za predstavitev podjetja na spletu in deljenje informacij o določeni tematiki, v to pa je velikokrat vključena tudi prodaja izdelkov oz. storitev, zato je obenem smiselna tudi izdelava spletne trgovine.

Spletna stran je torej medij, preko katerega podjetje širi svojo prepoznavnost, zato je izdelava spletne strani projekt, pri katerem se je treba osredotočiti na več elementov: oblikovna in vsebinska podoba spletne strani, interaktivnost in uporabnost spletne strani ter jasna navigacija, ki zagotavlja uporabniku prijetno izkušnjo.

Ne smete pa pozabiti niti na marketinški vidik, s katerim odgovor na to, kaj je spletna stran, dobi povsem nove razsežnosti – je okno v svet promocije vaših produktov in storitev ter velikokrat prvi stik potencialnega kupca z vašim podjetjem.

To so le osnovni elementi, ki jih zajema izdelava spletne strani – cena zanjo velikokrat vključuje še predhodno analizo trga, svetovanje in mnoge druge aktivnosti, s katerimi se natančneje definira, kaj je spletna stran in kaj bo prinesla vašemu podjetju.


Izdelava spletne strani - kakšna je cena?

Razpon cen za izdelavo spletne strani se giblje od nekaj sto pa tudi do nekaj tisoč evrov.

Profesionalna izdelava spletne strani zajema vse aktivnosti in procese, ki so nujni za uspešno vzpostavitev spletne strani, odvisna pa je predvsem od zahtevnosti strani.

V ceno so poleg same izdelave vključene še cena domene in gostovanja, izbran CMS sistem, dizajn in grafična podoba spletne strani, copywriting in njena SEO optimizacija. Velikokrat je dodaten strošek še izdelava spletne trgovine, vendar se ta na spletno stran dodaja šele, ko je že zaključena izdelava spletne strani. Cena za izdelavo je pogosto odmerjena po paketih, ki vsebujejo posamezne storitve za izdelavo spletne strani.

Cena izdelave se začne pri okoli 300 evrov, vanjo pa je všteta naslovna stran in podstran s kontaktnim obrazcem, kar je za učinkovito predstavitev vsekakor premalo kompleksna izdelava spletne strani.

Cena za kakovostno spletno stran je v povprečju od 1000 do 3000 evrov, vanjo pa so zajeti vsi ključni elementi moderne spletne strani v skladu z najnovejšimi trendi na področju digitalizacije ter digitalni marketing, s katerim bo vaša spletna stran z lahkoto kljubovala močni konkurenci na trgu ter sledila smernicam o tem, kaj je spletna stran.

Izdelava spletne strani je v današnjem času zahteven projekt, saj mora biti spletna stran prilagojena tudi prikazovanju na mobilnih napravah, vsebovati mora interaktivne multimedijske elemente ter imeti hitro odzivnost, da se bodo obiskovalci na njej zadržali čim več časa.

Vse to lahko še nadgradi izdelava spletne trgovine, ki potencialnim kupcem omogoči nov način interakcije z vašim podjetjem.

Izdelava spletne strani - mobilne naprave


Samostojna izdelava spletne strani – Da ali Ne?

Večina ljudi ima natančno določeno predstavo o tem, kaj je spletna stran, zato se veliko od njih odloča za to, da jo bodo izdelali kar sami.

Seveda ob tem obstajajo določene prednosti, pa tudi pomanjkljivosti, veliko je odvisno od vašega znanja o tem, kako poteka izdelava spletne strani. Cena je največkrat tisti dejavnik, zaradi katerega mnogi razmišljajo o samostojni izdelavi, prednosti samostojne izdelave pa so naslednje:

- izdelava spletne strani je dovršena v časovnem roku, ki si ga sami zastavite;
- spletna stran ima natančno takšno grafično in vsebinsko zasnovo, kot ste si jo sami zamislili;
- v primeru uporabe brezplačnih platform je izdelava poponoma zastonj in nimate dodatnih stroškov.

Ne glede na to, kaj je spletna stran in kakšne so vaše vizije v zvezi z njo, pa je izdelavo v največ primerih bolj priporočljivo zaupati strokovnjakom.

Ti imajo na tem področju namreč ogromno izkušenj in natančno poznajo in spremljajo razmere na trgu. Spletna stran mora biti v prvi vrsti narejena za obiskovalca, enakim smernicam mora slediti tudi izdelava spletne trgovine.

Profesionalci se tega dobro zavedajo in prednosti profesionalne izdelave so naslednje:

- profesionalno podjetje oz. agencija izdela natančen načrt in strategijo za vašo spletno stran;
- profesionalno izdelana spletna stran ima brezhiben videz in zagotovljeno nemoteno delovanje;
- izdelava spletne strani poteka tudi z mislijo na seo optimizacijo in visoko uvrstitev v Googlu.

Vsaka odločitev ima svoje prednosti in pomanjkljivosti, a prave rezultate bo prinesla le vsebinsko, oblikovno in tehnično brezhibna izdelava spletne strani. Cena zato ne sme biti glavni dejavnik pri odločanju o tem, ali se boste izdelave lotili sami, ali pa jo boste zaupali strokovnjakom.


Katero platformo izbrati pri izdelavi spletne strani?

Pri projektu izdelave spletnih strani si je treba odgovoriti na mnogo vprašanj – bistveno je seveda to, kaj je spletna stran, pa tudi, kako jo narediti čim privlačnejšo in uporabnejšo za obiskovalce.

Pomembno vlogo pri tem igra izbrana platforma, na kateri je izdelana spletna stran. Izbira je seveda pogojena s tem, katere funkcije želite vključiti na vašo spletno stran, od tega pa je odvisno, kako zahtevana bo izdelava spletne strani.

Cena za posamezne platforme je različna, veliko od njih je v osnovi brezplačnih, najpogosteje uporabljane pa so naslednje:

Wordpress:

Je najbolj priljubljena platforma, uporablja jo okoli 30 % vseh spletnih strani. Ima vse osnovne funkcije in veliko možnosti nadgradnje, med katerimi je tudi izdelava spletne trgovine.

Wordpress je primeren tako za začetnike kot strokovnjake, saj ponuja hitro in enostavno prilagajanje videza spletne strani.

Izdelava spletne strani na tej platformi omogoča tudi številne posodobitve in dodatne funkcije ter zagotavlja visoke uvrstitve v spletnih brskalnikih.

Drupal:

Ta platforma je primerna za se, ki že imajo nekaj znanja o tem, kako poteka izdelava spletne strani.

Cena za njegovo uporabo je brezplačna, omogoča pa tudi vodenje baz uporabnikov vaše spletne strani. Spletne strani, izdelane na tej platformi, imajo možnost naprednejšega trženja in e-poštnega marketinga.

Wix:

Je najenostavnejša platforma, zato je primerna za vse, ki se šele seznanjate s tem, kaj je spletna stran in čemu je namenjena.

V začetku je njegova uporaba brezplačna, z dodajanjem funkcij pa postane plačljiva izdelava spletne strani, cena pa je odvisna od funkcij, ki jih želite dodati in ali je vanje vključena tudi izdelava spletne trgovine.


Ne pozabite na domeno in gostovanje ...

Izdelava spletne strani se nadaljuje s postavitvijo spletne strani na splet.

Domena je spletni naslov, ki obiskovalcem omogoča dostop do vaše spletne strani. Sestavljena je iz glavnega dela, ki mora biti unikatno, a kratko ime za vašo spletno stran, drugi del pa je končnica (npr. spletnadomena.si).

Z imenom domene lahko pomembno vplivate na to, kje v brskalnikih se bo pojavila vaša spletna stran. Končnica domene nakazuje funkcijo spletne strani, državo, kjer se nahaja, ali pa je splošna oznaka za spletno stran.

Pametno izbrana domena bo obiskovalcem vaše spletne strani pomagala odgovoriti na to, kaj je spletna stran in kaj lahko na njej pričakujejo. Priporočljivo je namreč, da je že iz imena domene razvidno, kaj lahko obiskovalec pričakuje na spletni strani in to je tudi ena od nalog, ki jih ima profesionalna izdelava spletne strani.

Cena za gostovanje spletne strani na strežniku se začne že pri 30 evrih letno, lahko pa tudi ta zelo niha, odvisno od posameznega ponudnika.

Profesionalna izdelava spletne strani vključuje tako zakup domene kot gostovanja, če pa se izdelave lotevate sami, pred izbiro ponudnika natančno preverite, kakšne pogoje gostovanja oz. zakupa prostora na strežniku ponuja.

Najpogosteje izbrani serverji pri nas so recimo neoserv, webicom in hostko, z izbiro pravega gostovanja pa bo vaša spletna stran hitra in bo delovala zanesljivo.

Če je vaš naslednji korak izdelava spletne trgovine, preverite tudi različne možnosti gostovanja – gostovanje namreč vpliva na to, kako dostopna bo vaša spletna stran in trgovina. Vse to je odvisno od obremenitve izbranega strežnika, zato bodite pri izbiri gostovanja pozorni tudi na ko, koliko prostora boste zakupili na strežniku.


Izdelava spletne trgovine - bi želeli tudi prodajati?

V sodobnosti je za obstoj na trgu in za nadvlado konkurence treba ubirati vedno nove poti. V zadnjem času so pomemben preboj doživele spletne trgovine, ki so dodale novo točko k definiciji, kaj je spletna stran. Ta ni več namenjena le predstavitvi podjetja, temveč tudi prodaji njegovih produktov oz. storitev.

Izdelava spletne trgovine je kompleksen proces, ki ga je najbolje zaupati strokovnjaku, čas izdelave pa je odvisen od tega, katere funkcionalnosti želite vključiti vanjo, podobno kot takrat, ko je v igri izdelava spletne strani.

Cena za izdelavo spletne trgovine je odvisna od mnogih dejavnikov, glavno vodilo pri tem pa mora znova biti to, da je trgovina prijazna uporabniku in nudi enostavno uporabniško izkušnjo.

Pomembno je, da je spletno prikazovanje trgovine prilagojeno različnim platformam in pametnim napravam ter da je preprosta za uporabo. Kvalitetna izdelava spletne strani in trgovine poskrbi, da se bo uporabnik tja še vračal.

Zato mu je treba omogočiti enostavno možnost za vzpostavljanje stika s podjetjem oz. prodajalci in pripraviti informativne, a hkrati prodajne opise izdelkov v trgovini.

K odločanju za nakup pripomorejo tudi pozitivna mnenja ostalih uporabnikov, ki povečajo ugled spletne trgovine. Kaj je spletna stran in kaj prodaja tako ne bo predmet dvoma, temveč boste pridobili zveste kupce, ki bodo spoznali kakovost in vaš trud.

Pomislite na različne načine plačevanja, ki ga lahko ponudite kupcem, pomembno vlogo pri odločanju o nakupu pa dandanes igrajo tudi vse možnosti dostave oz. prevzema kupljenih izdelkov.

Izdelava spletne trgovine naj bo torej prilagojena vaši ciljni skupini, saj boste le tako dosegli dolgoročen uspeh.


Ne pozabite na dostavni modul Pošte Slovenije!

Kvalitetna spletna trgovina ponuja različne možnosti dostave, s čimer se kupcem še bolj olajša celoten nakupovalni proces. Lahko ga opravijo kar iz udobja svojega doma, naročene izdelke pa prejmejo na domači naslov ali tja, kjer jim najbolj ustreza.

Za to poskrbi dostavni modul Pošte Slovenije – njen dostavni vtičnik omogoča kupcem enostavno izbiro alternativnega kraja dostave.

Vtičnik je združljiv z različnimi platformami – Magento, Prestashop in Woocomerce za Wordpres, ki je najpogosteje uporabljana platforma, ko se vrši izdelava spletne strani.

Cena dostave kupce večkrat odvrne od nakupa, s ponudbo različnih možnosti dostave pa se verjetnost za njihov nakup poveča kar za 3-krat.

Izdelava spletne trgovine z dodanim dostavnim modulom Pošte Slovenije je zato prava izbira, saj ta dostavni modul ponuja alternativne možnosti dostave na bencinske servise, v PS Paketomat in v poštne poslovalnice.

Omogoča tudi sledenje naročilom v administraciji spletne trgovine in ogromen prihranek časa, rezultat pa so zadovoljne stranke ter povečana konkurenčnost podjetja na trgu.

Izdelava spletne strani s kvalitetno ponudbo iz spletne trgovine je ključ do uspeha vašega poslovanja. S premišljeno izbrano platformo oz. sistemom za upravljanje njene vsebine jim boste omogočili prijetno nakupovanje, pa tudi podjetje bo s tem pridobilo mnoge koristi.

Z dostavnim modulom Pošte Slovenije lahko pozabite na napačno usmerjene pošiljke ali na ročno prepisovanje naslovov kupcev v spletni trgovini, saj vam vse to uredi dostavni vtičnik Pošte Slovenije, in to povsem brezplačno. Obiskovalci vaše spletne strani pa se bodo le čudili, kaj je spletna stran, ki ima tako brezhibno urejeno dostavo.


Zaključek

Izdelava spletne strani je torej postopek, ki ga ni mogoče opraviti čez noč. Od skrbnega načrtovanja vsebinske in grafične podobe in njene postavitve na splet do dodajanja vseh funkcij, s katerimi boste obiskovalce vaše spletne strani spremenili tudi v kupce.

Izdelava spletne trgovine je nujen korak za to, da poslovanje dvignete na nov nivo, utrdite svojo blagovno znamko in ime podjetja tudi v digitalnem okolju.

Pri vsem tem vam lahko vsekakor pomaga tudi dostavni modul Pošte Slovenije s podjetjem in kupcem prijazno dostavo, ki obojim olajša proces nakupovanja. V sodobnem času izberite sodobne, moderne in sveže rešitve ter svojemu podjetju odprite vrata v svet novih poslovnih priložnosti.

Komentarji
Napiši komentar Zapri okno za komentiranje
Please leave this blank